Kekeliruan yang melanda

Yes thats rite the more i think the more i get confused
Aku tak tahu apa yang aku rasa sekarang. Nak rasa gembira pun tidak sedih pun tidak. Kadang-kadang aku terfikir mungkin aku perlu mencari "partner" dalam hidup ini. Tapi kadang-kadang aku terfikir "partner" akan menambahkan lagi masalah. Aku sendiri keliru. Kalau hidup solo bosan sangat pulak..

Tengah hari tadi aku berjalan bersama teman aku di megamall Kuantan. Aku lihat ramai anak-anak muda berjalan-jalan ke sana ke mari. Maing-masing ditemani oleh pasangan masing-masing.

arghhhh aku pun tak tahu apa yang patut aku buat. Maybe just get someone to become my partner or just leave it like that.

1 comment:

  1. hehe sepi ye..

    hermm if you wish to have someone just to be like part of them (anak-anak muda), you better not.

    a partner is to love and to be loved. to appreciate and to be appreciated.

    bukan sekadar bahan tontonan dan kebanggaan kot. :)

    ReplyDelete